WELCOME TO MY BLOG QIELA AF

Saturday, March 28, 2015

Kehidupan Baru ..

salam followers ku kalau masih ada , rase nye dah 2 tahun kot x update , sejak bile dapat tawaran ke UMK , alhamdulillah aku dah 2 sem kat umk banyak cabaran liku liku kehidupan sebagai seorang pelajar disini , terlampau baikah aku ? sampai aku sendiri yang sakit hati ? haha ntah lah aku malas nak pike . banyak hati kene jage tapi hati aku die orang bukan kisah haha . Macam mana aku dalam kehidupan pelajar ? masyaAllah hanya Allah je yang tau haha nak sangat belajar sampai U kan .. tapi tak pe untuk kebaikan juga . nak berjaya bukan senang mesti kene lalui kehidupan yang sukar . bukan senang nak jadi senang dan bukan susah juga untuk jadi susah . bile disini rindu aku dekat Johor membuak sangat . rindu aku terhadap keluarga sangat lah tinggi tapi demi untuk kejayaan mesti kene harungi kan haha . okey lah untuk hari ni dan update terbaru cukup kot sampai sini sambung lagi nanti . salam buat semue 

2 comments:

  1. Assalammualaikum... bolehkan terangkan sikit tentang kos ni... kene belajar apa... susah ke x.. skop pekerjaaan

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... bolehkan terangkan sikit tentang kos ni... kene belajar apa... susah ke x.. skop pekerjaaan

    ReplyDelete